کلمات کلیدی

کلمات کلیدی

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 11:02 | بازدید : 43
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

خانه - شایان داودی: آموزش و مشاوره سئو

 

با تغییر اینترنت در یک کلیپ سریع ، برای شرکت ها مهم است که چگونه موتورهای جستجو کار می کنند و با پیشرفت های جدید ، وب سایت های خود را اصلاح می کنند. معرفی رسانه های اجتماعی مثالی اخیر است که موتورهای جستجو می توانند پروتکل خود را به سرعت تغییر دهند.

 

از نظر سئو سئو چیست ، "دل چیارو می گوید:" اگر سایت های شبکه های اجتماعی را به عنوان چیزی که باید منابع روزانه را برای کسب و کار خود بگذارید مشاهده نمی کنید ، در این کار شکست خواهید خورد. "اینترنت همیشه در حال تغییر است. وقتی Google سکوت می کند ، همه چیز تغییر می کند."

 

خواه وب سایت شما کاملاً جدید باشد یا ده ساله ، مدیریت نحوه ظاهر شدن آن در موتورهای جستجو برای موفقیت آن بسیار مهم است. وب سایت معمولی 61 درصد از ترافیک خود را از طریق نتایج جستجوی ارگانیک (غیرپرداختی) و 41 درصد از کل ترافیک را فقط از طریق گوگل دریافت می کند. اطمینان از اینکه سایت شرکت دارای رتبه بالایی در نتایج جستجو است ، برای اکثر مشاغل پیشنهادی برای ایجاد یا شکست است ، به همین دلیل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اکنون یک صنعت چند میلیارد دلاری است.

 

هیچ کس نمی داند دقیقاً چه ترکیبی از تاکتیک ها باعث افزایش رتبه یک وب سایت در نتایج جستجو می شود ، اما بسیاری از افراد باهوش بر اساس تاریخ و شواهد تجربی تقریب های خوبی را ایجاد کرده اند. من از سه متخصص - Rand Fishkin از SEOmoz ، دنی سالیوان از Search Engine Land و Michael H. Fleischner ، نویسنده SEO Made Simple - درباره چه نکات و ترفندهایی فکر کردند کسی که تازه شروع به کار در بازی SEO می کند ، باید بپرسد. بهترین و درخشان ترین توصیه های آنها دنبال می شود.

 

بدانید چه کلمات کلیدی را بهینه کنید

اگر نمی دانید چه چیزی را بهینه سازی می کنید ، بهینه سازی موتور جستجو بی فایده است. برای برخی از مشاغل ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب ساده است: یک تاجر آب نبات احتمالاً آب نبات ، شکلات و اصطلاحات مشابه را انتخاب می کند. اما سایر سایتهای تجاری با تصمیمات دشوارتری روبرو هستند. یک فروشگاه آنلاین که محصولات مختلفی را به فروش می رساند باید بر چه شرایطی تأکید کند؟ و چگونه وب سایتی با منافع عمومی که طیف گسترده ای از موضوعات را در بر می گیرد باید تعیین کند که اصطلاحات جستجو باید بر روی آن تمرکز کنند؟

 

برای مبتدیان ، شما باید تصمیم خود را در مورد اصطلاحات مربوط به تجارت خود قرار دهید تا بهینه سازی کنید که افراد بیشتر به دنبال چه عباراتی هستند. یکی از راه های سنجش محبوبیت اصطلاح جستجو ، استفاده از ابزاری برای کلمات کلیدی آنلاین است که برای اندازه گیری بیشتر عبارات عمومی جستجو می شود. هر دو ابزار Google Keyword Tool و SEO Book Keyword Suggestion Tool می توانند به شما کمک کنند تا سریع و دقیق حجم جستجو را برای هر اصطلاح مورد نظر خود درک کنید ، و آنها اصطلاحات مرتبط را به شما پیشنهاد می دهند که شاید فکرش را هم نکرده باشید.

 

 

در نهایت این یک بازی اعداد است: شما باید اصطلاحاتی را که بیشترین بازدید را دارند و بیشترین ارتباط را با آنچه وب سایت شما ارائه می دهد ، بهینه کنید. بهینه سازی سایت شما برای عباراتی که هیچ کس در موتور جستجو تایپ نمی کند ، هیچ ترافیکی برای سایت ایجاد نمی کند ، مهم نیست که چقدر وظیفه شناسانه به دنبال بهینه سازی باشید. بنابراین قبل از انجام هر کار دیگری ، با دقت تعداد انگشت شماری از اصطلاحات مربوطه با بهره بالا را برای بهینه سازی انتخاب کنید.

 

بر روی برچسب های عنوان و URL ها تمرکز کنید

کارشناسان اتفاق نظر دارند که برچسب های عنوان شما باید در تلاش شما برای سئو سایت مهم باشد. وقتی نوبت به نمایه سازی محتوا می رسد ، موتورهای جستجو با کلمات موجود در این برچسب ها - متنی که در نوار عنوان در مرورگر شما ظاهر می شود - به عنوان مهمترین عنصر منفرد در یک صفحه وب تلقی می شوند. به همین دلیل ، باید آن را با کلمات کلیدی خود بارگذاری کنید و هر برچسب عنوان را در سایت خود بی نظیر کنید. دنی سالیوان می گوید شما باید فکر کنید این برچسب ها مانند عناوین صدها کتابی است که منتشر کرده اید و می خواهید مشتری های بالقوه بتوانند آن را پیدا کنند: "اگر به همه آنها یک عنوان بدهید ، هیچ کس نمی داند که چیزهای مختلف."

 

سالها پیش بسیاری از مردم تصور می کردند که ساختار URL بی ربط است و فقط محتوای واقعی یک صفحه مهم است. اما موتورهای جستجو امروزه کلمات کلیدی در URL های شما را همانند کلمات کلیدی موجود در خود صفحه در نظر می گیرند. اگرچه بیشتر سیستم های انتشار ، استفاده از کلمات کلیدی در URL ها را آسان می کنند ، اما بسیاری از این سیستم ها (مانند وردپرس) به جای اینکه کلمات کلیدی را شامل شوند ، از URL های ساده ای که از اعداد تشکیل شده اند استفاده می کنند.

 

ارزش این را دارد که وقت خود را صرف کنید و کلمات کلیدی را بخشی از ساختار URL خود کنید. پس از آن ، قطعه ای درباره Quantum of Solace (به عنوان مثال) به جای www.pcworld.com/11/&id=27 بیشتر شبیه www.pcworld.com/quantum-of-solace خواهد بود. Rand Fishkin می گوید و URL های قابل خواندن فقط به موتورهای جستجو کمک نمی کنند. آنها به کاربران نیز کمک می کنند.

 

هر صفحه از محتوای سایت شما باید فقط با یک URL پیوند داده شود. چندین URL که به یک صفحه از محتوا اشاره دارند می توانند عنکبوت های جستجو را گیج کنند.

 

از نحوه ارتباط دیگران با شما آگاه باشید

من وقتی خوانندگان به Filmcritic.com ، چگونه صفحه اول گوگل باشیم وب سایت مرور فیلم من پیوند می خورند ، آن را دوست دارم ، اما پیوندی مانند Filmcritic.com جالب است که تأثیرات مثبتی در رتبه بندی سایت من از موتورهای جستجو دارد تا پیوندی مانند بررسی فیلم. چرا؟ زیرا موتورهای جستجو متن لنگر مورد استفاده برای لینک دادن به یک سایت را در نظر می گیرند.

 

 

اگر می خواهید برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص در رتبه بندی قرار بگیرید ، باید دیگران را به استفاده از این کلمات کلیدی در t تشویق کنی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش